Subject: RE: Pakendiettevõtjate andmete päring
From: "Velda Buldas" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>, "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 12:57:26 +0300

Tere!

Saadan taotluse digitaalselt allkirjastatult. See tundub turvalisem kui
suure andmemassi töötlemine.

Parimat

Velda Buldas

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 2:53 PM
To: Velda Buldas <[email-masked]>
Subject: FW: Pakendiettevõtjate andmete päring

Tere

Saate tegelikult soovitud andmed ka ise e-äriregistri masspäringu kaudu
kätte https://ariregister.rik.ee/est/mass_query/list

Päringu kasutamiseks tuleb e-äriregistrisse sisse logida.

Registrikoodid saate sisestada registrikoodide nimekirja väljale ning
andmestikuks valige „majandusaasta aruande näitajad“.

Selle päringu vastusega antakse järgmised veerud: registrikood, nimi,
majandusaasta algus ja lõpp, töötajate arv, käive, kasum, valuuta.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: RIK info
Sent: Monday, June 10, 2024 2:45 PM
To: Velda Buldas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pakendiettevõtjate andmete päring

Tere

Palun saatke oma päring digitaalselt allkirjastatuna.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Velda Buldas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 7, 2024 2:50 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Pakendiettevõtjate andmete päring

Tere!

Sooviksin Äriregistrilt 2022 aasta andmeid pakendiettevõtete töötajate
arvu, käivete ja kasumite kohta.

Vajan seda infot pakendiaktsiisi seaduse muutmise eelnõu analüüsi jaoks.

2020 ja 2021 aasta andmed küsisin eelmisel suvel, seega on need mul
olemas. 2022 andmeid oleks vaja juurde, et analüüs oleks võimalikult
ajakohane.

Lisatud failis on pakendiettevõtete registrikoodid. Palun sinna faili
lisada nimetatud andmed.

Kui pean esitama mingi teatud vormis päringu, et seda infot saada, siis
palun andke sellest mulle teada.

Lugupidamisega

Velda Buldas

Rahandusministeerium

Maksu- ja tollipoliitika osakond

53973828